دانلود برنامه و بازی و مطالب  آموزشی
دانلود برنامه و بازی و مطالب  آموزشی

دانلود برنامه و بازی و مطالب آموزشی

KURD PC

فیلم برداری از دسکتاپ با TechSmith Camtasia Studio

نام یک نرم افزار حرفه ای در زمینه فیلم برداری از دسکتاپ می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به تصویر برداری از محیط هر نرم افزار و یا هر پنجره از سیستم خود می باشند . این نرم افزار از جهاتی با نرم افزارهای مشابه بسیار متفاوت است و از مهمترین این تفاوت ها می توان به بهینه سازی خودکار فایل های تصویری ضبط شده به منظور حجم کمتر و حفظ کیفیت اشاره نمود که این ویژگی به منظور قرار دادن فایل ها در اینترنت برای این نرم افزار در نظر گرفته شده است. همچنین به کمک این برنامه دیگر نیاز نیست تا کاربران برای آماده سازی تصاویر به منظور قرار دادن در وب سایت ها و یا دیگر برنامه ها از نرم افزارهای دیگر کمک بگیرند زیرا این برنامه تمام ابزار مورد نیاز در این زمینه را در اختیار کاربر قرار می دهد. کاربران قادر به ساخت یک برنامه پخش کننده تحت وب برای فایل تصویری خود می باشند و می توانند تصاویر را به صورت یک فایل در فرمت های فلش درون صفحات وب خود قرار دهند. این نرم افزار کاربردی محصولی از شرکت Techsmith می باشد. 

 

 

 

  

 دانلود از سایت سازنده 

 

سریال برنامه: 

 

Name:  Proshat
Key:     HAABX-KCYCM-CCWA8-NXYRD-3E4CD

Other Serials:
Single:        NNCD5-BCZ54-ZN2K2-VFVQ4-WBM75
Multiple:     CCADM-YEPGD-DQA4Q-CPHEN-LDA8A
Academic:  BDSCJ-2SBCF-YCXCK-HPW2N-D7D3D

دانلود فرهنگ لغت

هه‌نبانه بورینه فرهنگ لغت کردی به کردی فارسی است که به همت و سرپرستی مرحوم عبدالرحمن شرفکندی متخلص به هژار، شاعر و فرهنگ نویس معروف کرد و ویراستاری محمدماجدمردوخ‌روحانی، پژوهشگر و فرهنگ نویس کرد، گردآوری و نوشته شده است.

در ترجمه کردی معنای <هه‌نبانه بورینه> انبان یا خورجینی است که هر آنچه را آرزو کنی از آن بیرون می آوری. این کتاب توسط انتشارات سروش منتشر گردیده است. 

  

  ******************************************************   

ھەنبانە بۆرینە فەرھەنگێکی کوردی بۆ کوردیی ناوەندی و فارسییە کە ھۆنەر و نووسەری بەناوبانگی کورد عەبدوڕڕەحمان شەرەفکەندی (ھەژار) نووسیویەتی و ماجید مەردۆخ ڕۆحانی پێداچووەتەوە. ھەنبانە بۆرینە بە دوو شێوەی یەک بەرگی و دوو بەرگی لە چاپ دراوە و چاپی یەکەمی لە ساڵی ١٩٩٠ لە تاراندا بووە. لە ھەموو شێوەزارەکان و بنشێوەزارەکانی زمانی کوردی لەم وشەدانەدا کەڵک وەرگیراوە و ھەوڵی ئەوە نەدراوە تەنیا وشەیەکی شێوەزارێک پەسەند بکرێت و ئەوانی تر لاببرێن. ئەلفوبێ و شێوازی نووسینی کوردی لەم فەرھەنگەدا جیاوازە و تایبەتە و لە پێشەکیی پەرتووکەکەدا لەسەری قسە کراوە.

ھەژار لە پێشەکیی فەرھەنگەکەدا سەبارەت بە ھۆکاری ناو نرانی نووسیویەتی:

«ناوی وشەدانەکەی خۆم ناوە: ھەنبانە بۆرینە، کە لە چیرۆکاندا دەڵێن: ھەرچیت بوێ دەستی تێخە دێتە چەنگت.»

 

 

 

 

      دانلود        

 

سه ر چاوه ی  ده ق:   ویکیپیدیا

صفحه کلید "کوردی" برای اندروید Kurdish keyboard for android

تەختەکلیلی کوردی بۆ ئەندرۆید


 Kurdish keyboard for android: 

 

صفحه کلید "کوردی" برای اندروید:

 با نصب این نرم افزار قادر خواهید بود در گوشی های اندرویدی خود به زبان کوردی تایپ کنید. 

 

  

 

  



   دانلود  راهنمای تصویری

      

 منبع:  

  

 http://kurditgroup.org